🎄 Santa Claus is coming to town! Book your Christmas menus now to avoid disappointment! 🎄

Top

CART

Click to complete your purchase(s) :

You have not added anything yet! Add your favourite items now
Close Cart

Item(s) added to cart

View/ Checkout

Homely Delights

4.6 / 5 (349 reviews) 4.7 / 5 in the last 6 months
Not MUIS certified FoodLine verified reviews
On-time delivery*85%
Food Quality4.6 / 5
Service & Communication4.8 / 5
Value4.6 / 5

Customer Photos (330)

Reviews (349)

Write a Review

Swipe left for more quick filters

349 reviewsMost Recent

Positive: 4–5 stars. Negative: below 4 stars. Unrated entries appear under All.

2.0 / 5

Thoughts for the caterer to better serve us consumers

Food is normal, portion is too small. only one meat dish, meat are mainly just chicken and pork. no prawns or shellfish , no beef or mutton. variety is limited
Asian Delights Single Meal Package (20 Days Package) (2 Dishes 1 Soup OR 3 Dishes)
Homely Delights responded15th Jul 2024 09:48 PM

Thanks Wendy for your signed up of 20 days lunch with us for the past 2 months.
We are sorry if your experience could've been better.
Yes you are right, we don't serve mutton or beef at all as shown in our fixed daily menu.
Once again, we apologize for the experience you received and we hope you have a better one with us in the near future.

Mr Eric kok
Mr Eric kok Verified Purchase
5.0 / 5

The food was delicious and flash suitable for lunch meal

The dishes was well cook more tasty not too oily just nice but the microwave
containers are too small for the food
Homely Delights responded4th Jul 2024 09:40 AM

Thank you for taking the time to share your feedback with us. Your feedback is invaluable to us as it helps us improve our service. Thank you :)

4.0 / 5

Hope to see improvement in the food portion and quality.

Food is ok but portion is small ...esp the soup.
There is nothing in the soup except few herbs or one piece of ribs
No seafood so far as observed.

Service is good and delivery on time.
Homely Delights responded25th Jun 2024 08:56 AM

Thank you for sharing your rating and detailed review with our team. Your feedback is invaluable as we strive to improve and deliver the best service possible. Thank you :)

Mr Raymond
Mr Raymond Verified Purchase
5.0 / 5

Worth trying tingkat if budget is not the problem

Find the food was nice and portion given was just right.
I find the dishes well prepare and more variety too. Complimentary rice and dessert was included in the package make it a bit more worth trying out. Will definitely try again next time.
Homely Delights responded4th Jul 2024 09:52 AM

Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review. We're thrilled to hear you enjoyed the food. We look forward to serving you again soon! :)

5.0 / 5

Nice food, worth buying

Food was good. This is a repeat order. I like the free rice and the tiffin container. Delivery is fantastic.
Homely Delights responded22nd Jul 2024 10:12 AM

Many thanks for the 5-star rating! We're glad you enjoyed the food. We're also happy to hear the delivery met your expectations. Thanks you :)

5.0 / 5

Worth exploring for this caterer

Good service and food is alright - simple food , good for one pax . They took into my feedback - this is the second time I am ordering .
Homely Delights responded25th Jun 2024 08:58 AM

We're delighted to hear you enjoyed your experience with us. It's our pleasure to serve you. Thank you :)

5.0 / 5

Looking forward for more variety on the dessert okay, please

The food overall is quite okay, especially the one week gpt two times desserts. I was looking forward to this.
Homely Delights responded11th Jul 2024 08:31 AM

Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We appreciate your support and will continue to work on improving our dishes. Thanks you :)

5.0 / 5

Ok in general - would order for simple meal and small eater

Ordered for 1 pax - not sure if other tingkat is the same but serving is really small - like 2-3 small pieces of meat
Homely Delights responded7th Jun 2024 10:29 AM

Thanks for your review. Your mention regarding portion sizes is duly noted. We're committed to continuously improving our offerings. Thanks for your valuable feedback.

4.0 / 5

Good beginning for new caterer to Foodline Catering providin

Completed one cycle 10 days Tingkat Dinner with “Homely Delight” found that this new Foodline’s caterer can continue with. Overall the food was good. The portion of the food are reasonable and come with white rice. On the whole, Good quality of food and it is value for money. The food is delivered daily consistently on time.
Homely Delights responded25th Jun 2024 08:50 AM

Your feedback means a lot to our team. Thank you for taking the time to leave us this review! :)

Delivery Feedback

Based on 349 customer responses.

  • On time or up to 30 min early: 297 (85.1%)
  • More than 30 min early: 41 (11.7%)
  • Late: 11 (3.2%)

*On-time delivery includes arrivals up to 30 minutes early.

View detailed breakdown
  • Exactly on time: 292
  • Less than 10 min early: 1
  • 10–15 min early: 0
  • 15–30 min early: 4
  • More than 30 min early: 41
  • Less than 10 min late: 1
  • 10–15 min late: 1
  • 15–30 min late: 2
  • More than 30 min late: 7

Review filters

Sort By

Review photo

Order Now

Customer Photos

A customer just ordered Tingkat
for 2 pax
Note: To claim your $10 discount, please follow the steps below:

iPhone Users Exclusive - How to claim $10 Off with FoodLine

Step 1: Tap the share icon on iPhone and then Add to Home Screen
Step 2: Tap Add
Step 3: Open the FoodLine App, and tap Allow. The promo code will then be sent to you via Notifications.
Xmas
Promos
1,307
Menus
999+
Chat / Call
Chat / Call
Account