Tiffany Café & Restaurant
Not MUIS certified
FoodLine verified reviews
Customer Photos (158)
Reviews (107)
Write a ReviewSwipe left for more quick filters
Positive: 4–5 stars. Negative: below 4 stars. Unrated entries appear under All.
Do not order through Foodline
I will NOT order through FOODLINE again. The communication between Foodline, Tiffany Cafe and their mode of transport broke. My guests were left waiting for more than 1 hour for the event. It was weekend, I called Tiffany Cafe many times before they picked up the phone and they requested me to contact Foodline but Foodline's number is not manned on weekend and Tiffany Cafe requested me to email Foodline ! Can you imagine getting this while trying to explain to guests why food is not ready ?
Tiffany Café & Restaurant responded21st Mar 2024 05:57 PM
Hi Michelle,
Thank you for ordering with FoodLine.
First and foremost, we want to extend our sincerest apologies for any inconvenience you have experienced during your recent order. Your satisfaction is our top priority, and we're truly sorry for any disappointment caused.
Based on our records, the delivery time selected on the order form was 1pm and we followed as per the delivery timing selected.
Upon reviewing the delivery details, we realised that you had indicated in the comments section that the delivery should reach function room 12 pm. We sincerely apologize as this message was overlooked, and we will take measures to ensure such oversights do not occur in the future.
As a token of our apology and appreciation for your understanding, we've issued a promo code that you can use towards your next order with FoodLine.
Thank you for your understanding and we hope for the opportunity to serve you better in the future.









