🎄 Santa Claus is coming to town! Book your Christmas menus now to avoid disappointment! 🎄

Top

CART

Click to complete your purchase(s) :

You have not added anything yet! Add your favourite items now
Close Cart

Item(s) added to cart

View/ Checkout

Jessie Catering Pte Ltd

4.4 / 5 (2,549 reviews) 4.9 / 5 in the last 6 months
Not MUIS certified FoodLine verified reviews
On-time delivery*83%
Food Quality4.2 / 5
Service & Communication4.3 / 5
Value4.2 / 5

Customer Photos (1435)

Reviews (2,549)

Write a Review

Swipe left for more quick filters

2,549 reviewsMost Recent

Positive: 4–5 stars. Negative: below 4 stars. Unrated entries appear under All.

Ms Stephanie
Ms Stephanie Verified Purchase
1.0 / 5

Bad customer service - Michelle

I must say the lady Michelle is SUPER rude and lazy. She talks to you like you owe her something. I sent email to her to inform that my dishes were served with chilli. She insisted that she is right many times even without checking the photos I shared. Recently the same thing happen again and food came with traces of chilli. We tasted that they are spicier than usual however she insisted there were no chilli added as the pure ingredients is just baked beans and tomato sauce. She straight in her face told me that 11 people tasted not spicy and children for my case not counted as tester. I was like these are mainly for my kids not me. Previously we don't have such issue but this recent renewal is giving us problem.

Instead of helping to resolved it, she insisted all the way and talk rudely. This is very bad customer service.
Choose one Choose one
Jessie Catering Pte Ltd responded30th Oct 2025 01:57 PM

Hi Stephanie,

Thank you for your continued feedback and for bringing this matter to our attention. I’m very sorry to hear that you were unhappy with the spiciness of your recent order.

As we discussed previously, the issue you raised regarding the spiciness of your order was caused by a system error that did not properly register your request for "non-spicy." We’ve since corrected this error in our system, and I’m happy to hear that you were satisfied with the compensation provided at that time.

For the current meal that you received, I can confirm that no chili or spicy ingredients were included in your food. Since we prepare meals in large batches, the same dish is provided to all clients who request "no spicy," and we’ve not received similar complaints from other customers regarding the spice level. That being said, I absolutely understand your concern, especially when it comes to ensuring that meals are suitable for your children.

The red color you noticed is likely due to the ketchup and tomato sauce used in the preparation, which can sometimes give the dish a vibrant appearance that may be misinterpreted as being spicy. We take pride in our ingredient sourcing and preparation and can assure you that we follow strict protocols to avoid the use of any chili or hot spices in these dishes.

I also want to gently address the public naming of individuals in your complaint. While we deeply value all customer feedback, we ask that concerns be raised privately so that we can address them effectively and professionally. This allows us to work together to resolve any issues in a way that is most helpful to both parties.

I truly appreciate your understanding and would love to continue working with you to ensure your future orders are exactly to your liking. If there’s anything specific you’d like to adjust, please let us know, and we’ll do our best to accommodate your preferences.

Once again, thank you for your feedback, and I apologize for any inconvenience caused. We hope to have the opportunity to serve you again soon.

Ms Angeline Lim
Ms Angeline Lim Verified Purchase
5.0 / 5

Tasty home cook food, suitable for family and elderly.

I ordered this for my elderly parents and they like the food variety. The food are tasty but not too salty. Delivery are usually on time. So we decided to renew again. Too bad they don't deliver to certain area of punggol, which my brother could not order with them.
Jessie Catering Tingkat Meal - 3 dishes + 1 soup/ 4 dishes (5 days) Jessie Catering Tingkat Meal - 3 dishes + 1 soup/ 4 dishes (5 days) Jessie Catering Tingkat Meal - 3 dishes + 1 soup/ 4 dishes (5 days)

Delivery Feedback

Based on 2,094 customer responses.

  • On time or up to 30 min early: 1,733 (82.8%)
  • More than 30 min early: 348 (16.6%)
  • Late: 13 (0.6%)

*On-time delivery includes arrivals up to 30 minutes early.

View detailed breakdown
  • Exactly on time: 1,688
  • Less than 10 min early: 8
  • 10–15 min early: 11
  • 15–30 min early: 26
  • More than 30 min early: 348
  • Less than 10 min late: 1
  • 10–15 min late: 4
  • 15–30 min late: 1
  • More than 30 min late: 7

Review filters

Sort By

Review photo

Order Now

Customer Photos

A customer just placed an order for delivery on 14th Nov, 4:00PM
Note: To claim your $10 discount, please follow the steps below:

iPhone Users Exclusive - How to claim $10 Off with FoodLine

Step 1: Tap the share icon on iPhone and then Add to Home Screen
Step 2: Tap Add
Step 3: Open the FoodLine App, and tap Allow. The promo code will then be sent to you via Notifications.
Xmas
Promos
1,345
Menus
999+
Chat / Call
Chat / Call
Account